Servicedesk

Waar vind ik de servicedesk?

De Servicedesk is te vinden op https://service.kassaopmaat.nl of door op de knop rechtsboven te klikken.

Hoe kom ik aan inlogcodes van de servicedesk?

Als je al klant bent bij ons, vul dan het formulier op deze pagina in. We zullen je dan zo snel mogelijk een uitnodiging voor de servicedesk toesturen.

Ik ben nog geen klant maar wil wel een ticket aanmaken

Als je nog geen klant bent maar wel onze servicedesk nodig hebt voor bijvoorbeeld een netwerk-issue, dan kan je een mail sturen naar service@kassaopmaat.nl of je vraag via de contactpagina stellen.

SambaPOS

Hoe ontvang ik updates?

Als je SambaPOS bij ons hebt aangeschaft zonder Serviceovereenkomst, dan kan je de updates zelf uitvoeren. Heb je hier hulp bij nodig? Dien dan een ticket in via de Servicedesk. Wij zullen de update dan voor je inplannen.

Heb je wel een serviceovereenkomst? Dan nemen we zo snel mogelijk na de release contact op om het update-moment vast te stellen.

Kan ik mijn pinapparaat koppelen?

Momenteel kunnen wij koppelen met de vaste pinautomaat (Yomani) van Pay.nl. Andere pinapparaten kunnen wij (nog) niet koppelen.